Eilen jo oli flunssainen olo töissä, pää paksuna ja aivastelin. Tänään sitten nenä vuosi koko päivän ja hankaloitti työtä. Väsytti myös, kun viime yö meni heräillessä tukkoiseen oloon.

Tyhmä, P**ka saunailta. Mies on sellaisessa, juuri kun minä en jaksaisi kotona yksin. Ja kuulemma kyyti pois joko saapuu keskustaan tai lähtee sieltä vasta puoli kymmeneltä.

Poika halusi iltapalaa. Ehdotin muroja. "EI". No leipääkään ei ole, kaikki on loppu. "Eikö ole kaurahiutaleita." En jaksa nyt ruveta keittelemään puuroa, murot on nyt ainut vaihtoehto. "En halua, ne on pahoja." No mene sitten vaihtamaan yöpuku päälle ja nukkumaan. "Ei kun mä syön." Juurihan sanoit että et syö ja että ne on pahoja. "Ei kun mä sanoin että ne on hyviä." Mene vaihtamaan yöpuku ja mene sänkyyn. "Mä syön!" MENE VAIHTAMAAN YÖPUKU JA MENE SÄNKYYN NUKKUMAAN! "Tyhmä, p**ka äiti!"

Ihania lapsia mulla.